Proiecte

Ecran de prezentare a status-ului general al proiectelor in derulare, ce pot fi selectate pe fiecare client in parte, cu evidentierea timpului total estimat, precum si a celui efectiv realizat.

Este asigurata o navigare facila in cadrul structurii de proiect (Grup de Task-uri, Task-uri si Activitati), prin intermediul butoanelor cu icon G, T si A.

Imagine Lista Proiecte

Afisarea structurii integrale a proiectului, prin click pe denumirea acestuia - vizualizarea comparativului ore estimate versus ore realizate, export in excel, posibilitatea editarii proiectului respectiv.

Imagine Structura Proiect

Grupuri (de task-uri)

Se genereaza o imagine a tuturor "Grupurilor de task-uri" din cadrul unui proiect, cu evidentierea numarului de task-uri aferente fiecaruia, alocarea/nealocarea pe useri, precum si gradul de realizare al acestora.

Imagine Lista Grupuri de task-uri

Prin click pe denumirea unui grup, se navigheaza in ecranul Edit Grup, unde vizualizam toate task-urile din componenta acestuia. Pentru fiecare dintre task-uri este afisat tabloul cu ore estimate versus ore realizate.

Imagine Structura Grup de task-uri


Task-uri

Obtinem o imagine a tuturor "Task-urilor" din cadrul unui "Grup de task-uri", cu mentionarea numarului de utilizatori alocati pe fiecare task si gradul de realizare al acestora. Prin coloana "Delta" se poate monitoriza in orice moment incadrarea in timpul estimat initial pentru realizarea task-ului respectiv.

Prin culorile galben si verde sunt simbolizate task-urile inchise, respectiv facturate (si implicit inchise).

Imagine Lista Task-uri

Prin click pe denumirea unui task, se navigheaza in ecranul Edit Task, unde vizualizam toate activitatile din componenta acestuia, precum si numarul de ore realizate pentru fiecare activitate in parte.

Imagine Structura Task

Toate Activitatile

Acest ecran destinat managerului de proiect permite :

  • Vizualizarea activitatilor efectuate de utilizatorii aplicatiei, in baza unui sistem complex de filtre.
  • Generarea Raportului de activitate in baza activitatilor inregistrate. Raportul este in format Excel si el poate fi personalizat in functie de tipul de proiect.
  • Transferul activitatilor de pe un task pe altul pentru a facilita operatiunile de reorganizare a proiectelor.